.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Oficjalne forum portalu JOE.pl

Wielotematyczne i diabelskie!

Nie jesteś zalogowany.

#26 2009-04-13 17:15:58

dream12
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

NIE istnieje taki rodzaj przyjazni wszystko prędzej czy póżniej zostaje zabarwione erotyką...Niestety tak własnie można stracic faceta którego się kocha bo np zaprasza laskę z nk do znajomych i z nią gada non stop może to byc twoja kolezanka z pracy lub po prostu przypadkowa dziewczyna poznana na wakacjach...

Offline

 

#27 2009-04-20 01:12:38

m27onika
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-03-20
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Mysle osobiscie ze kazda przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna wkoncu przeistacza sie w milosc

Offline

 

#28 2009-05-27 12:25:58

Salat
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-05-27
Posty: 6

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Tak, ale taka przyjaźń nigdy nie jest czysta.

Offline

 

#29 2009-05-27 14:29:12

kudlaty116a
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 8

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

nie ma takiej mozliwosci aby istniala przyjazn damsko-meska zazwyczaj jest tak iz jedna strona jest pokrzywdzona i aby np nie stracic kontaktu z druga strona godzi sie na takie rozwiazanie. to najczzestsze rozwiazanie takich sytuacji. czesto jestesmy tak zadowoleni z perzebywania w swoim towarzystwie iz nie zauważamy innego postrzegania takich znajomosci opartych na zaufaniu

Ostatnio edytowany przez kudlaty116a (2009-05-27 14:30:33)

Offline

 

#30 2009-06-11 23:53:53

mysza1501
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-06-05
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

jest to mozliwe do momentu kiedy ktores z odob sie w sobie nie zakocha hehe

Offline

 

#31 2009-07-16 12:28:41

AgnesTaCool
Forumowicz
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 12

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Zgadzam się po części z kudlatym116a i z myszą1501 big_smile
I poza tym każdy ma choć trochę inne zdanie, więc wszystko jest cool smile cool

Offline

 

#32 2009-08-17 14:36:42

jesionek97
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-06-11
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

a ja tam wierze w taka przyjazn bo właśnie mam taka przyjaciółke czy zawsze między kobietą a mężczyzną musi chodzić o miłość albo seks Ja swoja przyjaciółke traktuje jak siostre I jeszcze jedno jeżeli przyjażń jest szczera to przetrwa wszystko POZDRAWIAM smile

Offline

 

#33 2009-10-08 16:49:04

yuastina
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-10-08
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Pewnie mam wiecej kolegow niz kolezanek a doo tego mam dwoch wspanialych przyjaciol marka i grzeska i miedzy nami jeesst tylko przyjaazn wiec przyjazn miedzy facetem a laska jest mozliwa

Offline

 

#34 2009-10-10 01:01:23

teresajoe
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-10-06
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

nie nie wieze taka przyjazn konczysie zawsze  milosia

Offline

 

#35 2009-10-10 20:40:22

Vacabiel
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-09-23
Posty: 5

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

wierzę w taką przyjaźń,tylko po drodze trzeba przejść pewne etapy rozwoju tej przyjaźni,poprzez flirt i zauroczenie.. jeśli się to uda,wtedy jest świetnie:)

Offline

 

#36 2009-10-24 13:41:55

eyesOFsoul
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-04-23
Posty: 4

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Ja wierzę... Baaa. Nawet w takiej przyjaźni trwam.

Offline

 

#37 2009-10-25 20:36:07

matmaxalez94
Moderator
Zarejestrowany: 2008-04-11
Posty: 230

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

moze trwasz ale czy mysales czy twoj przyjaciel/przyjaciolka nie kochaja sie w tobie? zazwyczaj tak jest big_smile

Offline

 

#38 2009-12-02 15:24:33

angel1973
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-11-19
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

niestety nie miedzy kobietą a męzczyzną nie moze byc przyjazni to tylko wymówka jestem po przerobionej niby przyjazni zakonczyło to sie związkiem nieudanym i nie mozna byc przyjacielem męzczyzny taka przyjazn zdarza sie 1 na 1000 i nie wierze w nia

Offline

 

#39 2009-12-21 09:18:45

micholek102
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Jestem wręcz pewny że przyjżn między kobietom a męszczyzna jest możliwa,sam tego doświadczam.Mam koleżanke zaprzyjżniony jestem od lat,i ta przyjazn jest czysta i szczera.

Offline

 

#40 2010-01-29 23:05:27

BlackDiary
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-01-19
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

anus911 napisał:

hmmm ja tam np wierze bo sama mam jednego kolesia za przyjaciela i bardzo dobrze nam ta przyjazn wychodzi:)wrecz bardzo dobrze:)niektorzy nawet uwazaja nas za rodzenstwo:)jezeli nie czujesz nic do kolesia ani on do ciebie to jest super:)

No niby wszystko super ale zdarza sie ze jedna z stron sie zakochuje w drugiej i w tedy robi się juz nie wesolo ;( znam osoby ktore znalazly sie w takiej sytulacji i bylo to na poczatku bardzo klopotliwe;/ ale naszczesciej pozniej wszystko sie ulozylo wink
nawiazujac do pytania: Tak wierze w przyjaźn damsko meskom no bo kto by nie chcial spojrzec na jakas sprawe oczami innej plci xD

Offline

 

#41 2010-01-30 16:07:10

BillieJean025
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-01-20
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Owszem jest możliwa ale zazwyczaj jedna strona albo druga prędzej czy później zakochuję się w sobie przez łączące ich sprawy, przygody, zmartwienia tajemnice itd. Wierzę po części..smile

Offline

 

#42 2010-01-31 19:31:52

Kaname
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-01-31
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Jak dla mnie to takie coś istnieje. Mam kilka prawdziwych przyjaciółek, chociaż szczerze się przyznam że z kilkoma z nich chodziłem. No ale zawsze zostały te dwie z którymi przyjaźnie się od 4 lat i jakoś między nami nic nie zaiskrzyło.

Offline

 

#43 2010-02-18 18:01:14

ola199377
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 2

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Ja się przyjażnie z facetem i jest cool !!!

Offline

 

#44 2010-02-18 18:02:40

ola199377
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-02-18
Posty: 2

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Kaname prawda ze jest fajnie  jak ma sie dziewczyne za przyjaciela no nie ??

Offline

 

#45 2010-02-25 16:11:23

ZawszeDziecko
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-02-25
Posty: 2

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

zaskoczyło mnie, to ile jest tu odpowiedzi zaczynających się na `nie` wink
ja mam wielu bardzo dobrych przyjaciół płci przeciwnej.
myślę, że porozumienie, lojalność i ufność nie zależą od tego jakiej płci jest osoba mi bliska.
przyjaźń kobiety z facetem jest możliwa.
ale jak najbardziej zależy od podejścia wink

dream12 napisał:

NIE istnieje taki rodzaj przyjazni wszystko prędzej czy póżniej zostaje zabarwione erotyką...

a ja mam przyjaciela geja ;P wątpię, by prędzej, czy nawet później nasza znajomość została zabarwiona erotyką.

Ostatnio edytowany przez ZawszeDziecko (2010-02-25 16:15:33)

Offline

 

#46 2010-03-06 23:24:05

oncyk
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-03-06
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

najpierw zadajcie sobie pytanie. Kto to jest przyjaciel. Później oceńcie tych swoich "przyjaciół" czy są faktycznie przyjaciółmi. Dopiero wtedy wypowiadajcie się o przyjaźni. Jak czytam takie coś cyt. zakochałam się w nim a potem zostaliśmy przyjaciółmi. To żałosne, albo się zakochałaś i kochasz albo jesteś przyjacielem. Przyjaźń i miłość do dwie strony tego samego medalu. Są wykonane z tego samego kruszywa, mają taki sam kształt, jednak są po przeciwnej stronie. Łączy je więcej niż dzieli i to prawda, ale to nie to samo. Ja też miałem swego czasu przyjaciółkę. Traktowałem ją naprawdę jak najbardziej pokrewną mi duszę, rozumieliśmy się bez słów. Nieraz wystarczył gest, spojrzenie i oboje wiedzieliśmy o co chodzi. Sęk w tym, że po latach od naszych wspólnych znajomych dowiedziałem się, że ona kochała się we mnie, a ja niestety ale traktowałem ją wyłącznie jak przyjaciela. Pójść z nią do np. łóżka nie mieściłoby mi się w głowie i nie mieści się do dziś. A jednak zauważcie jak złudne to było, nasze relacje odbierałem jako przyjaźń a były z mojej strony właśnie przyjaźnią, z jej strony miłością. Jak cienka więc jest ta granica. Odpowiadając na pytanie myślę, że przyjaźń damsko-męska zarówno istnieje jak i też jednocześnie jej nie ma. Nigdy, ale to nigdy nie będziesz wiedział(a) czy druga osoba darzy Cię wielką przyjaźnią czy to już jest miłoś.

Offline

 

#47 2010-04-17 19:17:59

Andzik88
Forumowicz
Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 10

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

wszystko jest możliwe ale to też zależy od ich zachowania i harakteru:)

Offline

 

#48 2010-07-21 17:29:41

jolka45
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-07-21
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

wszystko jest możliwe , ja sama mam przyjaciela a nie kochanka:o

Offline

 

#49 2010-07-24 17:26:43

kiciaa
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 6

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

mi też się wydaje, ze raczej nie ma takiej przyjaźni... bo po pewnym czasie przynajmniej jedna osoba cos zaczyna czuc do drugiej... taka juz jest kolej rzeczy...
niby mam przyjaciela, ale wiem, ze on chcialby zeby bylo cos wiecej... nawet mi o tym powiedzial...
wiec wydaje mi sie ze cos takiego nie istnieje.. smile)

Offline

 

#50 2010-08-15 19:49:51

cocasse
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2010-08-14
Posty: 4

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Przyjaźń damsko-męska bez podtekstów nie istnieje. Zawsze jedna ze stron będzie zastanawiała się "co by było gdyby", bądź przyjaźń taka wynikła z zerwania. (Chyba wiadomo o co mi chodzi? Dziewczyna zerwała z chłopakiem, ale nie chce z nim tracić kontaktu. Tradycyjne "zostańmy przyjaciółmi".) Oczywiście jest to tylko moje skromne zdanie.

Offline

 

Stopka forum