.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie

Oficjalne forum portalu JOE.pl

Wielotematyczne i diabelskie!

Nie jesteś zalogowany.

#1 2008-05-10 21:06:04

lena11
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-05-10
Posty: 3

czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

ja osobiscie nie wierze a moze ktos mnie zechce przekonac o tym?!

Offline

 

#2 2008-05-10 21:38:58

rak
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-05-10
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

a ja uważam ze moze istniec przyjażń  dlaczego nie przecież  bywaja wyjatki od reguły

//uważam a nie uwarzam
~Matmaxalez94

Offline

 

#3 2008-05-19 16:35:38

misiunia
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-04-16
Posty: 2

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

yy...nie, nie istnieje, bo mężczyzna i kobieta mają, to do siebie, że są razem, bo nawzajem dażą się sympatią, mają do siebie zaufanie...uwielbiają ze sobą przebywać, a tak też jest w przyjaźni i kiedy kobieta z mężczyzną się przyjaźnią...to między nimi zawsze coś będzie, coś więcej, bo kobieta jest stworzona dla mężczyzny, a mężczyzna dla kobiety, a jak się polubią, to z tego będzie para,a  nie przyjaźń, a para, to też przyjaciele co nie? Ja z moim chłopakiem jestem ponad rok..i też zaczęło się od przyjaźni...a skończyło na miłośći. Sama wiem z doświadczenia, że to się zawsze przeradza w miłość, a ta przyjaźn która była wcześniej  dalej jest, bo ufamy sobie i jesteśmy dla siebie także przyjaciółmi..i tak powinno być w związkach wink I miłość między chłopakiem, a dziewczyną bierze się z tego, że już coś między nimi iskrzy...i to nie przyjaźń, to miłość...tylko na początku tego jeszcze nie wiedzą...

Ostatnio edytowany przez misiunia (2008-05-19 16:36:58)

Offline

 

#4 2008-05-26 16:47:20

Leone
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-05-26
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

oczywiście że istnieje taka przyjaźń. ja i moja przyjaciółka jesteśmy tego najlepszym dowodem wink
owszem, czasem coś iskrzy, ale to w niczym nie przeszkadza. bo najważniejsza jest dla nas przyjaźń.
i okazuje się, że to jest bardzo proste.

Offline

 

#5 2008-05-26 21:09:22

aden
Forumowicz
Zarejestrowany: 2008-04-16
Posty: 247

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Potwierdzam - taka przyjaźń istnieje. Jak inaczej nazwać więź między mną, a moimi znajomymi facetami? To musi być przyjaźń.
Oni w większości mają swoje drugie połówki lub też ich szukają, a i ja jestem z kimś szczęśliwa. Spotykamy się od czasu do czasu, często do siebie dzwonimy, pomagamy sobie w różnych problemach i tak dalej.
Jestem skłonna pójść za nimi w ogień smile


Love is not a reason to crime.
| mój blog | moje szablony |

Offline

 

#6 2008-05-26 23:43:40

Jolievin
Moderator
Zarejestrowany: 2008-04-09
Posty: 40

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

taa jasne nawet jeśli wam sie wydaje ze istnieje to i tak nie macie pewności i dowodów na to że druga strona przypadkiem nie chce czegoś więcej
a jest tak nap pewno
jak już wcześniej ludzie pisali po prostu tak już jest miedzy kobieta a mężczyzną ze czuja do siebie nawzajem pociąg
a jak jeszcze przebywają ze sobą i darzą się sympatią to jasne że będą się zastanawiać nawzajem a co by było gdybym spróbował z nią/nim stworzyć coś więcej niż tylko związek oparty na wzajemnej przyjaźni, uwierzcie mi że od samego myślenia o takich sprawach bliiiiisko jest do tego że po jakimś czasie jedna strona pęka i chce czegoś więcej


oczywiście to nie jest tak bardzo dostrzegalne kiedy darzymy miłością kogos innego a oprócz tego spotykamy się z  naszym przyjacielem który też kogoś ma 
ale po jakimś czasie gdy pary się rozejdą-a przeważnie się rozchodzą <ziewa> - to znowu jest szansa na to że  coś w przyjaźni zaiskrzy

wiecie niektórzy są tak .........................nie wiem jak to określić
zrozpaczeni że samoczynnie jakoś tak szukają przytulenia ciepła miłości chcą być kochani i sami się pchają do kogoś kogo nawet nie darzą żadnym wielkim uczuciem tylko po to by choć przez chwilę nie czuć się samotnym

Offline

 

#7 2008-05-27 18:17:28

aden
Forumowicz
Zarejestrowany: 2008-04-16
Posty: 247

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

No ale jeżeli jasno określimy zasady, że między nami jest tylko przyjaźń, to w czym problem?
W każdym razie - u nas to funkcjonuje i naprawdę nikt nie myśli o drugiej osobie jak o potencjalnym partnerze...


Love is not a reason to crime.
| mój blog | moje szablony |

Offline

 

#8 2008-05-27 19:28:58

Jolievin
Moderator
Zarejestrowany: 2008-04-09
Posty: 40

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Jesteś tego pewna ? tak na sto procent ? tobie może sie wydawać że to tylko przyjaźń i że oboje tego chcecie a on tym czasem może cierpieć i ubolewać nad tym że to tylko przyjaźń
oczywiście można się maskować i może okazać się tak że praktycznie nigdy sie o tym nie dowiesz
z drugiej strony może nadejść taki dzień gdy sie pokłócicie a on powie:
Jezu a ja przez te wszystkie lata cię kochałem jaki byłem głupi że nie uczyniłem nic byś o tym wiedziała - czy coś w tym stylu wink

Offline

 

#9 2008-05-30 21:47:26

rak
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-05-10
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

powiesz szczerze że wierze przyjażń miedzy dziewczyną a chłopakiem ja sama mam takiego przyjaciela który jest moim kuplem a przyjażnimy sie od 6 lat i nigdy miedzy nami nie nic nie bylo bo to tylko kumpel a ja dla niego tylko kumpelka lubimy czasami sie spotkac pogadac o glupotach kiedy mam jakis problem to mi pomoz ale tak pozatym nigdy z góry nie ustalalismy ze miedzy nami nic nie bedzie on nie dawno się ożenił  a mimo to dalej mamy dobry kontakt ze soba i oczywiscie spotykam sie tez jego zona a ona nie ma nic przeciwko bo wie ze to co nas łaczy to tylko jest naprawde przyjażń i nic tego z nas nie popsuje bo to mogła byc największa głupota wię przyjażń jest możliwa kiedy się to tego podchodzi  odpowiedzialnie owszem tez sie moze sie zdarzyc ze cos dziewczyna a chlopakiem cos zaiskrzy ale to sa wyjatki od reguły jak w kzadym przypatku

Offline

 

#10 2008-06-02 20:42:34

Dasia
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-06-02
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

ja w sumie wieże, ale prawie wszysct chłopacy których poznałam myślą tylko o chodzeniu:(

Offline

 

#11 2008-06-30 15:47:35

veriis
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-06-30
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

to ja niektórych rozwale xD istnieje, bo mam 2 przyjaciół chłopaków. i nie myślimy o chodzeniu

Offline

 

#12 2008-07-15 05:55:10

ciastko
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-07-14
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Ja mam przyjaciela, ale właściwie to nie jestem pewna czy z drugiej strony jest też tylko przyjaźń. Myślę, że od strony facetów zawsze można spodziewać się jakiegoś głębszego zaangażowania, a z resztą u dziewczyn też zdaża się, ze kochają się w swoim przyjacielu.

Mimo to myślę, że taka przyjaźń jest możliwa wink.

Offline

 

#13 2008-07-19 15:50:01

gwiazdeczka7522
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

taka przyjazn moim zdaniem istnieje i jest jak najbardziej mozliwa.wedlug mnie zalezy to po prostu od nastawienia obydwu stron do danej sytuacji.

Offline

 

#14 2008-08-25 12:21:17

Ankax33
Forumowicz
Zarejestrowany: 2008-08-24
Posty: 10

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

oczywiście,że wierzę.Boże,to takie proste smile ja z moim chłopakiem,od drugie do 4 klasy byliśmy najlepszymi przyjaciółmi ;Dbig_smile .
Choć,nie każdy zgadza się na taką przyjaźń [;

Offline

 

#15 2008-10-07 17:21:04

justyna139
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-10-07
Posty: 2

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Ankax33 zaprzeczasz wlasnie temu co mówisz bo skoro wczesniej przyjaźniłaś sie tylko ze swoim obecnym chlopakiem to poprostu nie mogła być zwykla przyjaźń jak teraz jestescie razem hmm

Offline

 

#16 2008-11-14 22:11:47

gat
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-05-30
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

ja w nią wierzyłam kiedyś - teraz już zaczynam wątpić. zawsze było jednak coś ponad samą przyjaźń. ;/

Offline

 

#17 2008-11-15 16:22:28

Emotka96
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-11-15
Posty: 4

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Może sie tak stać, ale podwarunkiem, że facet nie bedzie zbokiem a dziewczyna dziwka XDD cool

Offline

 

#18 2008-12-20 12:23:35

wilcza
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-04-29
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Ja uważam, że jak najbardziej istnieje. Sama jestem dziewczyną, mam przyjaciół-chłopaków. Ani oni nie są zainteresowani mną, ani ja nimi - wszyscy mamy drugie połówki. Nikt nie wmówi mi, że to nie jest przyjaźń. Napewno jakie faceci słuchają mnie i potrafią pomóc lepiej od większości dziewczyn. Tak samo oni kiedy szukają pomocy w sprawach dziewczyn przychodzą do mnie, bo wiedzą, że facet dziewczyny do końca nie rozumie.;]

Offline

 

#19 2008-12-20 16:35:18

Ker
Forumowicz
Zarejestrowany: 2008-04-12
Posty: 14

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Może cały ten konflikt pod tytułem "jest przyjaźń damsko-męska czy jej nie ma?" wynika z tego, że część z tych, którzy próbowali nie dojrzała do takiej przyjaźni? Bo nie rzecz w tym by chodzić z kimś za rączkę - najważniejsza jest poważna przyjaźń, taka "na dobre i na złe" a nie tylko na dobre.

Offline

 

#20 2008-12-28 13:34:37

Circus
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 5

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Ja powiem tyle. nie wierze w taką przyjaźń bo przyjaźniłam się z chłopakiem, zastępował mi przyjaciółkę. Ale później okazało się że rozkwita miłość, a nie przyjaźń! Chociaż teraz przyjaźnie się z wieloma chłopakami. ale już nie tak blisko bo wiem ze to się później źle kończy.

Offline

 

#21 2009-01-20 13:36:52

tliszka
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 5

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

ja wierzę, choć czasem trzeba przeczekać trudne chwile gdy jednej ze stron się wydaje, że to coś więcej

Offline

 

#22 2009-01-20 20:02:16

Mika1
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 1

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

Kiedyś myślałam że istnieje. Jeszcze jakieś 2 lata temu miałam dwóch przyjaciół płci przeciwnej. Niestety po kilkunastu miesiącach jeden zaczął być zazdrosny o to, ze spotykam się z jakimś chłopakiem a drugi zaś gdy sobie troszeczkę więcej wypił napisał SMS-a że jestem wyjątkowa i nie traktuje mnie jako zwykłą koleżankę czy przyjaciółkę.... W obecnej chwili mam 3 baaaardzo dobrych kumpli (a to co innego niż przyjaciel) i wiem że Oni nie zakochają się we mnie:)

Ostatnio edytowany przez Mika1 (2009-02-26 12:36:55)

Offline

 

#23 2009-02-23 21:10:04

guanaco14
Forumowicz
Zarejestrowany: 2008-12-15
Posty: 17

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

wiesz, taka przyjazn owszem istnieje.
kiedys zakocham sie w pewnym chlopaku,
okazalo sie ze mieszkany na tym samym osiedlu, bliziutko siebie...
wiec stalismy sie przyjaciolmi...
w miedzy czasie czasem sie nim zachwycalam.. i obserwowalam..
co, gdzie i jak.. i stwierdzialm ze nie byla by z nas dobrana para.
pozro

Offline

 

#24 2009-03-03 10:55:39

pektusa
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-03-03
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

owszem istnieje nie kazdy czlowiek szuka podtekstow w przyjazni iii potrafi dogadac sie z plcia przeciwnai doskonale ja zrozumiec a dla tych co nie wierza to odpowiadam ze istnieje chocby u homoseksualistow :p

Offline

 

#25 2009-04-02 14:03:58

anus911
Nowy forumowicz
Zarejestrowany: 2009-04-01
Posty: 3

Re: czy ktos wierzy w przyjazn miedzy facetem a laska?

hmmm ja tam np wierze bo sama mam jednego kolesia za przyjaciela i bardzo dobrze nam ta przyjazn wychodzi:)wrecz bardzo dobrze:)niektorzy nawet uwazaja nas za rodzenstwo:)jezeli nie czujesz nic do kolesia ani on do ciebie to jest super:)

Offline

 

Stopka forum