.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Oficjalne forum portalu JOE.pl

Wielotematyczne i diabelskie!

Nie jesteś zalogowany.

#1 2018-01-11 04:11:03

fotbollstrjemv
Nowy forumowicz

organiserade och bra spelare Dallas Cowboys Tröjor

I den första delen av League Cup-semifinalen i går kväll slog Manchester City brittiska kronlaget Bristol 2-1, halv foten gick redan in i League Cup-finalen. Efter matchen säger Guardiola inte ironiskt att brittiska kronlaget spelade bättre än de flesta av Premiership-laget.

I matchens sista match gjorde Bristol sitt straff för att öppna posten, Manchester City i andra halvleken, endast av Delabulune equalizer, och till 92: e minuten bygger Guardiolas lag på Agueros lore-omkastning för att vinna .

Spelade mot det andra  benet kommer att hållas den 23 januari uttalanden Bristol coach Avery Johnson att hämnas hemma: "Det är inte över, alla behöver veta att du har hört rösten av våra fans hemma. vi kommer att ha 2,2 miljoner människor är nu  hälften. jag är stolt över mitt team, jag var mycket besviken förra nollan, men jag tror att barnen en stor prestation. "

"Guardiola berättade för mig att vi spelade bättre än de flesta Premier League-lag och vi skulle säkert inte ha Messi tröja en tränare i Manchester City."

Faktum är att i Premier League denna säsong, Manchester City fortfarande obesegrad, bara Everton och Crystal Palace ritar, alla andra spel att vinna. Och att vinna tävlingen var bara en seger över Bournemouth, Harlem, Southampton och West Ham, och de andra var i grunden segerrik, och det är inte konstigt att Guardiola blev överväldigande förvånad över Bristol i går kväll.

Guardiola prisade också laget själv ut ur Championship klubb Manchester United :. Portugal tröja "Bristol värd all beröm, om inte väl organiserade och bra spelare, kan du Dallas Cowboys Tröjor inte eliminera fyra lag i Premier duken Lindstedt andra delen kommer att bli mycket svårt. vi förra säsongen i Hudson  Falls Rumsfeld upplevt, liksom för Wolves, om vi går till Cardiff City (FA Cup) kommer att bli mycket svårt. "

"Mästerskapet kan vara världens svåraste att spela två av den nationella ligan, för det finns 46 matcher en säsong här, men också play-offs, så jag respekterar det brittiska kronlaget, varför koppen alltid http://www.fotbolltrojor.se/images/2018worldcup/2018%20World%20Cup%20Portugal%20RONALDO%207%20fotbollstrojor%20away%202017-2018.jpg kommer att bli upprörd Anledningen. "

Melon berömde också Aguero, som gjorde 19 mål för säsongen: "Vi måste skydda Aguero i frånvaro av Gusus och nu är han i gott skick och scorer igen och han kan alltid Målet, men vi skapade många möjligheter, vi RONALDO tröja skjuter mycket faktum, hoppas vi kan gå fler bollar i andra benet. "

Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.

Stopka forum